اسلایدر

آینده مبهم فرانک لمپارد و اشلی کول
هواداران چلسی

آبراموویچ به فرانک لمپارد و اشلی کول اعلام کرد که پیشنهاد جدیدی برای تمدید قراردادشان برای بیش از یک سال به آن ها داده نخواهد شد.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران،قرارداد کول و لمپارد در پایان این فصل به پایان می رسد و این دو بازیکن اجازه ی مذاکره با باشگاه های خارجی در ماه ژانویه را خواهند داشت.

بنا به گزارشات،آبراموویچ تصریح کرد که به بازیکنان بالای 30 سال این تیم که قراردادشان در شرف اتمام است،تنها پیشنهاد های یک ساله برای تمدید قراردادشان دریافت می کنند.

کول و لمپارد به ترتیب 31 و 34 ساله هستند و ترجیح می دهند که در استمفوردبریج باقی بمانند،در صورتی که قراردادشان برای دراز مدت تمدید شود.

دیمتئو دوست دارد که هر دوی این بازیکنان در چلسی بمانند ولی تضمین نمی کند که بتوانند در ترکیب اصلی تیم به میدان روند.

لمپارد در دیدار مقابل آرسنال در میدان قرار نگرفت.اشلی کول نیز رقیب جوان و با انگیزه ای به نام رایان برتراند را در کنار خود می بیند.

اما می توان درک کرد که اشلی کول چند سال دیگر را نیز می تواند در سطح اول فوتبال بازی کند،کول تنها در صورتی قراردادش را تمدید می کند که پیشنهاد خوب و درازمدتی به او ارائه شود.وی اخیران دو پیشنهاد یک ساله برای تمدید قراردادش با چلسی را رد کرده و خواهان بستن قراردادی بلند مدت با باشگاه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:آینده مبهم فرانک لمپارد و اشلی کول,
ارسال توسط مصطفی بختیاری